La fonten karga ile tilki masalı(kısa)




                                                     -Karga ile Tilki-

Bir gün tilki efendi ormanda tek başına aç karna yola çıkmış, Ve gagasına bir parça peynir tutmuş olan kargayı görmüş. Tilki içinden ''-İşte benim yemeğim!!'' diye söylenmiş. Ve hemen bir plan yapıp kargadan o peyniri çalmayı düşünmüş. Tilki karganın yanına giderek:

TİLKİ: ''-Bu gün ne kadar da şıksınız böyle karga hanım!'' demiş.
KARGA: ''-Teşekkür ederim sizde öylesiniz'' demiş.
TİLKİ: '' -Yalnız ben sesinizin sizden daha güzel olduğunu düşünüyorum'' demiş.
KARGA: '' -Gerçekten mi? Acaba sesim bu kadar mı güzel?'' diye içinden söylenmiş.
TİLKİ: '' -Karga hanım acaba o güzel sesinizden birazda bana söyleyebilir misiniz?'' demiş.
KARGA: '' -Tabi ki! neden olmasın'' demiş.

Ve karga tam şarkı söylemeye başlayacakmış ki ağzını açar açmaz peynir, yere düşüvermiş. Tilki de arkadan koşup yerdeki peyniri alıp derhal oradan kaçmış ve arkasından:'' -Ben seni kandırdım ve artık peynirini aldım bundan böyle tanımadığın kimseye güvenmemelisin'' diye tembih etmiş.

''YORUMLAMA BİÇİMİ'' kısmını ''ANONİM''olarak değiştiriniz.. DönüştürDönüştür İfade Kullanİfade Kullan

Translate