Kurt ile Kuzu Masalı




KURT İLE KUZU MASALI

Günlerin birinde kurt, bir tepenin başında etrafı izliyordu. Aşağı baktığı sırada birde ne görsün! Bembeyaz süt gibi bir kuzu derede su içiyormuş.

Kurt kendi kendine”- İşte, bu akşamki yemeğim” diye söylenmiş. Ve derhal kuzuyu yemek için bir plan düşünmüş, Kalın sesiyle“- Niçin içtiğim suyu kirletiyorsun git başka bir dereden iç!” diye bağırmış.

Kuzu’da kurda “- Ama efendim. Böyle bir şey olması mümkün değil! Çünkü su, sizden bana doğru akıyor. Demek ki siz suyu kirletiyorsunuz” demiş.

Kurt sinirlenerek kuzuya tekrar dönmüş ve “- Yaa demek ben kirletiyorum he!” demiş. Kurt kurnaz’ya hemen bir fikir gelmiş aklına ve bu seferde kuzuya dönerek”- Peki sen neden bana geçen yıl hakaret edip kaçtın? “ demiş.

Kuzu tekrar kurda dönerek “Efendim böyle bir şeyin olması mümkün değil! Çünkü ben daha 6 aylığım bahsettiğiniz kişi benim babam olmalı” demiş.

Kurt bu konuşmalardan sıkılarak”-Baban veya sen hiç fark etmez” der demez kuzucuğun üstüne atlamış ve hemen yemeğe başlamış .Kuzucuk kurdun boğazında iken son sözleri şu olmuş”-Kötü birisine ne söylersen söyle her zaman kendisini haklı çıkarır” demiş.

Bu makalede ”Kurt ile kuzu” masalını okudunuz...

''YORUMLAMA BİÇİMİ'' kısmını ''ANONİM''olarak değiştiriniz.. DönüştürDönüştür İfade Kullanİfade Kullan

Translate