La fonten Kurt ile Leylek masalı




                                                            -Kurt ile Leylek-

Bir gün kurt bir avını yakalamış ve bir güzel onu yemeye başlamıştı. Ancak tam yemeğini bitirmişti ki, avının bir kemiği tam boğazına saplandı. Kurt ne yaptı ne etti kemiği boğazından çıkaramadı. Ve artık çare kalmayınca, Ormanda sağa sola koşturup yardım istedi her önüne gelene ''- Lütfen! bana yardım edin'' diye bağırmaya başladı. En son bir leyleğe rastladı ve leyleğe:  ''-Ne olur bana yardım ette şu kemiği boğazımdan çıkarayım,söz sana istediğini vereceğim'' diye söyledi. Leylek ise kendisine:'' -Tamam'' dedi.

Leylek: ''Kurt'a sırt üstü yatmasını ve ağzını iyice açmasını''söyledi. Kurt yere yatar yatmaz ağzını açtı ve leylek de uzun gagasını tilkinin boğazından içeri sokarak kemiği ne yaptı etti çıkarttı. Artık kemik çıkmıştı. Kurt iyice rahatladı ancak leylek kurt'a dönererek'' -Hadi bakalım! benim için ne yapabilirsin?'' diye sordu. Kurt'da hiç kendini bozmayarak ''-Sen koskoca kurt'un boğazına burnunu sokacaksın ve bende seni yemeyeceğim,bundan daha iyi bir hediye olabilir mi''dedi.

Demekki ''Sadakat ile aç gözlülük bir arada barınamazmış".







''YORUMLAMA BİÇİMİ'' kısmını ''ANONİM''olarak değiştiriniz.. DönüştürDönüştür İfade Kullanİfade Kullan

Translate